12.03.2012

Hyacinths

 
Jag gör mitt bästa för att försöka överdosera med hyacinter. Men, omöjligt.
Så fort jag ser hyacinterna stå där i butiken så måste jag välja ut ett par, knubbiga, udda eller
lagom rufsiga och ta med dem hem. Har hyacinter överallt. Ensamma, i grupper
och gärna ett stort gäng i udda glas på soffbordet.
 
I do my best to try to overdose with hyacinths. However, impossible.
As soon as I see the hyacinths stand there in the store so I have to pick out a couple, chubby, odd or
moderately tousled and take them home. Have hyacinths everywhere. Alone, in groups
and preferably a great bunch in odd glasses on the coffee table.
 
 
pics by me

3 kommentarer:

  1. LOVE! De dufter helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Så fint, härligt underbart. Stannar upp varje gång jag går förbi mina som har slagit ut bara för att andas in den härliga doften.

    SvaraRadera
  3. I love hyacinths...they are the messengers of spring for me...so right after Xmas there will be a new hyacinth in my home!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...