3.27.2012

Tuesday mix | Black

 

Jag är på ett vansinnigt dåligt humör. Ogillar starkt.
Vet inte om en svart bildmix är så talande - jag gillar ju svart.
Men det är en bra färg att ta ut sin agression med. Typ.

En vansinnigt lååångsam uppkoppling gör inte saken bättre.
Jag säger go´natt helt enkelt och hoppas på att sömn är receptet
till ett bättre humör... Tänk glada tankar,
tänk glada tankar, tänk glada tankar...


I´m in a really bad mood this evening. Hate that.
Don´t know if a black mix is the best description - I do like black.
But it´s also a great colour for anger management. Or something.

An insanely sloooooow computer doesn´t make things better at all.
I´ll say goodnight and hope that sleep will solve everything once again.
Think happy thoughts, think happy thoughts, think happy....



Gorgeous black images via 1 Pinterest/Amanda Rodriguez, 2, 3, 6 Pinterest/Words,
9 Trendenser | photo Frida Ramstedt, 10 Wisuella tumblr

12 kommentarer:

  1. I hear you! Vissa dagar vill man bara spola förbi.. Hoppas det känns bättre imorgon!

    Och tack för att jag får vara med på ett hörn i din fina mix!!

    Sov gott Pella och vakna som en ny människa i morgon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Josefin! Du gjorde min dag med ditt inlägg! :)

      Radera
  2. Ut me re bara :)
    Dagen är slut och imorgon är en ny dag och som min kompis M alltid (och du menar jag alltid) säger: en ny dag, full av nya möjligheter! Önskar du kunde höra hans megapeppande stämma :)

    Sov så gott! Och en stooor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och dagen blev bra!:) Kraaam

      Radera
  3. I really love your pics arrangements... and I guess I'll make a post about you if your'e OK! Thanks Pella!!

    SvaraRadera
  4. You always post such beautiful and inspiring images - even when your mood is dark, there is beauty in what you do - and sharing that inspires so many of us each day.
    Hope you feel better and brighter today

    Lindé
    x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks Lindé, for your sweet message! I´m sooo happy you feel that way! And you know what - comments like yours really makes peoples days! Thanks again! :D

      Radera
  5. hoppas att denna dagen är en bättre dag och att det svarta är borta. in med det ljusa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla - mycket bättre! Man mår helt klart bättre av glada tankar! :)

      Radera
  6. Men så befriande att läsa dina ord "Jag är på ett vansinnigt dåligt humör"!
    Var säkert inte så roligt för dig just då, men shit så gott att det finns någon
    här i bloggvärlden som vågar skylta med verkligheten i bloggen.
    Det är ju så de allra flesta av oss har det nån gång då och då...vad vore livet
    utan variationen i känslor???
    Annars är det mest bara fantastiskt, underbart och ljuvligt rakt igenom (jag är
    inte bättre än någon annan)....och detta är något jag retat mig på länge och
    många gånger tänkt att jag ska göra ett blogginlägg om. Men är väl lite rädd
    att sticka ut hakan kanske. Men vem vet...en vacker dag kanske :)

    Må gott!
    Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina! :) Jaa, alla dagar är inte glada. Även om jag normalt är rätt positivt lagd. Rätt skönt i alla fall att kunna få ventilera här en arg dag. Ofta när jag är "lite" arg, upprörd eller trött på något försöker jag dock peppa mig själv med ett positivt inlägg - det fungerar ofta väldigt bra. Men det är klart att det kan vara förlösande att släppa ut "tråket" också. Ska tänka på det till nästa gång! Mer buttra inlägg kommer det bli här emellanåt! Men idag glad! :D Må gott! Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...